play
stop
kuk

Objevte skryté problémy vašeho webu s UX auditem

Jestli máte pocit, že by váš web mohl fungovat lépe, ale nevíte odkud začít, kde uživatelé trpí a proč odchází, nastal právě čas na UX audit.
potřebuji ux audit
Účel auditu

Proč řešit UX audit?

1

Odhalí, kde mají uživatelé problémy

Prozkoumáme, jak uživatelé s vaším webem interagují. Zaměříme se na hlavní prvky použitelnost a identifikujeme problémová místa.

2

Zvýší míru konverzí

Zaměříme se primárně na hlavní stránky, se kterými uživatelé přichází do styku v konverzních trasách, aby dopad změn nebyl jen kosmetický.

3

Sníží odliv zákazníků

Někdy není třeba přivést na web více lidí, ale udržet na něm ty stávající. Odstraňte překážky a dost možná vydrží déle a zvýší vám obrat.
Postup UX auditu
01  Získáváme kontext
02  Zkoumáme data
03  Analyzujeme
04  Ptáme se

Jak postupujeme
při UX auditu

01

Získáváme kontext

Potřebujeme pochopit všechny zřejmé i skryté pohnutky, které vás k auditu vedou a zorientovat se v situaci.

03

Pohled zkušeného oka

Základem jsou heuristická analýza, která systematicky podrobuje web kritickému zhodnocení podle objektivních metrik. Aby byl obrázek kompletní doplňujeme.

04

Když nevím, tak se zeptám

Čísla jsou fajn, ale ne vždy řeknou všechno. Ptáme se dál, tentokrát samotných uživatelů. Mnoho odpovědí dají dotazníky, nejhlubší vhled do chápání a reálného chování pak uživatelské testování.

Používané technologie

Náš denní chleba

Používané technologie

Náš denní chleba

Naše práce

Jak jsme pomohli našim klientům

Od kartáčku po štětec

Spokar  /  Branding  •  UX  •  Webdesign  •  Copy

Středověk za oknem

DMO Český Krumlov  /  UX  •  Webdesign  •  SEO
Je toho víc
Klient říká
Líbivý design dělá kdekdo, takže my taky. Jenže ho nestřílíme od boku, hodně nad ním přemýšlíme a dokážeme ho spojit s vesmírem čísel v harmonickém a výdělečném ekosystému. Jo a taky dobře programujeme. Jsme Porta a měli byste o nás vědět víc.
Karel Plešatý  /  Cafour s.r.o.
Výsledek

Co je výstupem UX auditu?

01

Srozumitelný seznam nedostatků a příležitostí

Výstupy z jednotlivých metod shrneme v závěrečném reportu. Každý problém stručně popíšeme a doplníme důvod, proč jej řešit.
02

Priority v čase i v penězích

Víme, že často není možné vše ošetřit hned. K jednotlivým bodům doplníme stupeň závažnosti a předpokládanou náročnost a pomůžeme vám úpravy rozfázovat podle očekávaného přínosu.
03

Zadání pro vaše vývojáře, grafiky nebo obsahový tým

Jednotlivé nedostatky a příležitosti přetavíme do konkrétního zadání pro vaše kolegy, aby všichni věděli, co mají dělat.
04

Manažerské shrnutí

Příliš mnoho informací, zajícova smrt - někdy se audit natáhne na desítky slidů, proto vytahujeme nejpalčivější body a celkové zhodnocení tak, abyste jej mohli shrnout šéfce při pauze na kávu.

Linkedin

Facebook

Instagram

Behance

Linkedin

Facebook

Instagram

Behance

Linkedin

Facebook

Instagram

Linkedin

Facebook

Instagram

Speak English?
Speak English?
Pro milovníky formulářů
Jméno
Telefon
E-mail
A teď nám to napište
Zpráva zachycena!
Pokusíme se odpovědět co nejdříve.
Ajéje, něco zlobí a formulář ne a ne odletět. Zkuste to prosím za chvíli, nebo nám brkněte.