Dalším úkolem bylo zajistit konzistenci dat a zrychlit export dat do systému Shopify Premium. Platformu Pimcore jsme vybrali také kvůli tomu, že umožňuje efektivně sloučit data z různých zdrojů na jedno místo a pak s nimi centrálně pracovat. Klient má takto jistotu, že se dívá na aktuální data. Pojďme si to ale probrat hezky postupně.
OKAY Elektro čelilo výzvě efektivní správy rozsáhlého sortimentu elektroniky a spotřebičů v e-shopu postaveném na platformě Shopify Premium. Produktová data byla silně fragmentovaná: Uložena na mnoha místech, v různých formátech a systémech, což vedlo k nekonzistenci a chybám na stránkách e-shopu. Byly nutné časté ruční zásahy. Klient potřeboval centralizovaný systém pro správu těchto produktových dat, který by tyto problémy eliminoval.
Zvolili jsme Pimcore jako centrální řešení pro správu produktových informací (PIM). Pimcore poskytuje robustní nástroje pro organizaci, správu a distribuci produktových dat. Integrace Pimcore s e-shopem postaveným na Shopify Premium a s dalšími systémy jako databáze ICECAT (open source databáze produktových informací o spotřební elektronice), SAP, nebo DeepL pro rychlé a přesné překlady produktových textů i dat do několika jazyků.
Mnohé informace o produktech, včetně parametrů, textů, popisů, obrázků, datových souborů (návody, štítky), specifikací, byly importovány do Pimcore. To umožnilo jednotnou správu dat bez ohledu na to, kde byla původně spravována. Všichni pracují pouze s Pimcore a mohou mít klidné sny, protože se dívají na aktuální data a nestane se situace, kdy by na jiném místě existovala novější verze (například skladových zásob nebo produktových obrázků).
Vytvořili jsme robustní mapování dat mezi Pimcore a Shopify, které zajišťuje, že se veškeré změny provedené v Pimcore okamžitě promítají na e-shopu. Systém je schopen pracovat s částečnými aktualizacemi dat, tudíž šetří jak datový tok, tak čas potřebný ke zpracování aktualizací.
Zavedli jsme sérii schvalovacích procesů v Pimcore, což pomohlo zajistit, že veškeré změny v produktech prošly příslušným schvalovacím cyklem před tím, než byly zveřejněny na e-shopu, což eliminovalo potenciál pro chyby způsobené lidským faktorem.
Nasadili jsme automatizované procesy pro pravidelnou aktualizaci dat mezi Pimcore a Shopify bez nutnosti manuálního spouštění komunikace, což zefektivnilo a zrychlilo celý proces výměny dat.
Implementace Pimcore přinesla OKAY Elektro efektivnější správu produktových informací a zlepšila celkovou kvalitu dat na jejich e-shopu postaveném na Shopify Premium.
Řešíte podobnou situaci na svém e-shopu? Poznali jste se v některém okamžiku a chtěli byste to změnit stejně jako firma OKAY? Obraťte se na nás, jsme certifikovaným partnerem Pimcore a rádi vám poradíme.